
Athens - Greece








Spa Management






SALES & MARKETING
● Εφαρμογή μεθόδων για στόχευση πελατών με μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη
● Ανάλυση στρατηγικών «» για μέγιστη αναγνωρισιμότητα
● Σχεδιασμός και εφαρμογή της προώθησης των πωλήσεων σύμφωνα με την από κοινού συμφωνημένη τιμολογιακή πολιτική
● Σχεδιασμός και υλοποίηση της -προώθησης μέσω ηλεκτρονικών καναλιών κρατήσεων και κοινωνικών δικτύων
● Παρέμβαση όπου απαιτείται στον σχεδιασμό της ηλεκτρονικής σελίδας και μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων της
● Εστίαση στην επικοινωνία του ξενοδοχείου με τομείς που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη μέσω έντυπου, ηλεκτρονικού και τηλεοπτικού δικτύου
● Προσέλκυση μεμονωμένων πελατώνκαι αποστολή επικοινωνιακών σελίδων σε επαγγελματικούς φορείς και εταιρίες
● Προτάσεις για εγγραφή του ξενοδοχείου ως μέλος σε επιλεγμένους φορείς από τους οποίους απορρέει μελλοντικό πελατολόγιο
● Πλήρη εκμετάλλευση της υπάρχουσας βάσης δεδομένων της πελατειακής βάσης του ξενοδοχείου και χρησιμοποίηση τηςαντίστοιχης βάσης της .
● Προβολή των υπηρεσιών του ξενοδοχείου και σχεδιασμός αυτών ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις
● Σχεδιασμός συστήματος πωλήσεωνβασισμένο σε ανάλυση της αγοράς και των δυνατοτήτων της περιοχής.

